hledat Ubytování
Moje ubytování
+420 774 22 77 11

Jak rezervovat

Na této stránce najdete postup, jak rezervovat Váš pobyt. Pokud máte dotaz, volejte prosím 00420 774 22 77 11. Rádi Vám poradíme.

Nezávazná objednávka

Rozhodli jste se pro dovolenou přes www.promajna-tours.com nebo www.dobrodosli.cz ? Na každé kartě ubytování naleznete formulář - vyplňte a odešlete. Tento rezervační formulář je nezávazná objednávka. Jako potvrzení o úspěšném odeslání, Vám tento dokument posíláme do Vašeho zadaného emailu.

Odpověď na Vaši objednávku

Ihned (avšak nejpozději do 24 hodin) Vás budeme informovat na Vámi uvedeném kontaktu a potvrdíme volné kapacity, popř. nabídneme jiné varianty. V okamžiku, kdy Vám zpět potvrdíme e-mailem provedení rezervace, máte po dobu platnosti této rezervace tzn. do 3 dnů jistotu, že Vámi objednaný apartmán je Váš.

Co dělat, když do 24 hodin neobdržím odpověď?

Nelze vyloučit technické problémy na internetové síti při doručování e-mailů, proto je nejlepší telefonický kontakt, při kterém si vše vyjasníme. V takovém případě nás kontaktujte, prosím, na tel.: +420 774 22 77 11, kde se společně pokusíme objasnit, kde došlo k nedorozumění.

Zaplacení zálohy a potvrzení

Váš apartmán je rezervovaný pouze po dobu 3 dnů, proto Vás žádáme o zaplacení zálohy (o částce Vás budeme informovat e-mailem). Tento údaj naleznete v příloze „ zálohová platba rezervace“. Při zaplacení zálohy na účet Vám garantujeme Vaše objednané služby. V případě, že záloha nebude splacena do termínu, Vaše nezávazná objednávka se stornuje. V případě, že nemůžete z jakýchkoli důvodů zaplatit Vaši garanční zálohu (např. z časových důvodů), kontaktujte nás.

Ve kterém okamžiku mohu mít jistotu, že jste obdrželi moji zálohu?

Při úhradě zálohy je velmi důležité pečlivě vyplnit variabilní symbol, který je naleznete v dokumentu zálohová platba rezervace. Podle Variabilního symbolu jsme schopni z našeho účtu přiřadit platbu k Vaší rezervaci. V okamžiku, kdy takto přiřadíme zálohovou platbu, zašleme Vám potvrzení, voucher a další informace. To je dokladem toho, že Vaše rezervace proběhla úspěšně.

Na koho se mám obracet při změně?

Dojde-li po uzavření smlouvy z Vaší strany k požadavku na změnu, oznamte informace e-mailem nebo telefonicky.

Co mám dělat, když mi nejde odeslat nezávazná objednávka?

Zřejmě se v daný okamžik jedná o technickou poruchu na internetové síti a doporučujeme Vám zaslat e-mail na info@dobrodosli.cz nebo kontaktovat nás telefonicky.